zaterdag 19 september 2015

Pannenkoekenparty

Pannenkoeken... vroeger was ik er niet zo'n fan van (tja, ik weet het... vreemd kind was ik), maar tegenwoordig eet ik ze met smaak. Mijn zwager bakt er met liefde een stuk of tien voor me die ik in rap tempo achter mijn kiezen laat verdwijnen. Niet allemaal natuurlijk, maar koud dienen ze ook prima als ontbijt.

Nu vraag je je waarschijnlijk af: dus?! Wat moet ik met deze informatie?!
Nou ja, ik zoek mensen die met evenveel liefde pannenkoeken eten. Groot of klein, dat maakt niet uit. Met spek, zonder spek, met gluten of zonder gluten, met melk of zonder melk: Iedereen is welkom!

3 oktober houden we een pannenkoekenparty in de Wissel (Bettekamp 99 in Ede) waarbij de opbrengst voor stichting bootvluchteling is. Mail je aanmelding, met je favoriete aanschuiftijd (17.00-17.30-18.00-18.30) naar helptamarahelpen@blogspot.com

Mocht je een dieet hebben (glutenvrij of melkvrij) vermeldt dit dan even. Dan houden we daar rekening mee!

Ik hoop je te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten