zaterdag 26 oktober 2019

Frisse billen


Ik wil u een twee nogal persoonlijke vraag stellen.
Hoe vaak trekt u een schone onderbroek aan? En, hoeveel onderbroeken heeft u?  
Wees maar gerust. U hoeft de antwoorden niet met mij te delen.

Ter voorbereiding op deze blog deed ik wat research via google. Nu dacht ik dat alles in de wereld ongeveer wel was onderzocht, ik bedoel als er zelfs is onderzocht of de geur van je oma je vrolijk maakt dan zouden we over ondergoed toch ook veel moeten weten…
Helaas,  het lukte mij niet uit te vinden hoeveel onderbroeken de gemiddelde persoon heeft, maar mijn eigen kledingkast leverde er toch 15 op. Ook op forums kwam ik dit soort getallen vaak tegen. Hoe vaak mensen een schone onderbroek aantrekken leverde ook interessante verhalen op, jakkes! Laten we het erop houden niet iedereen de opvoeding van zijn/haar ouders goed heeft onthouden.

Zoals u wel weet zijn er vaak inzamelingsacties gehouden voor de vluchtelingen op de Griekse eilanden. Ik heb zelf ook regelmatig geholpen om bij dit soort acties spullen die ingeleverd waren uit te zoeken. Honderden broeken, truien, mutsen en sjaals zijn door mijn handen gegaan, iedereen had zijn kledingkast uitgemest en er gingen dozen vol schatten die kant op.
Maar onderbroeken, die zaten er niet bij. Logisch, want we vroegen om geen gebruikt ondergoed in te leveren. Kunt u zich dus  voorstellen hoe groot het tekort daar dus aan is?! 

Shower Power biedt vrouwen en hun kinderen bij hun douchebeurt daarom schoon ondergoed aan.
Ik wil deze daarom gaan inzamelen de komende periode. Waar en wanneer ik dat ga doen laat ik nog weten, maar mocht u mee willen doen wilt u dan vast uw ogen openhouden in de winkel.
Concreet is dit wat ik zoek:
-        - Kinderondergoed voor jongens en meisjes. Onderbroeken en hemden, nieuw en in de verpakking.
-        - Vrouwenondergoed: Onderbroeken en hemden. Nieuw en in verpakking.
-        - Babymutsjes voor binnen en buiten, schoon/uitgewassen

Hoe lief ik het ook vind als u meer wilt doneren, dit is het enige dat ik meeneem naar Lesbos (vanwege de kilo’s)
Meer goederen doneren kan wel via Attika Human support. Op de pagina wat kanjij doen kan je hier meer informatie over vinden bij punt 4. Daarnaast kan je natuurlijk ook doneren aan Shower Power, meer hierover vind je op de zelfde pagina bij punt 5.  

1 opmerking:

  1. NEEM VOOR AL UW GFINANCIËLE BIJSTAND CONTACT MET ONS OP:

    Wij bieden leningen tussen particulieren.
    Ontvang uw krediet zonder stress
    Contact:
    WhatsApp-nummer: 34602 46 39 89
    Aantal WhatsApp: 33 7 56 82 38 52
    E-mail: contact@creditfinancesinstitut.com
    Blog: https://cfinfo1.blogspot.com
    Website: https://www.creditfinance-bank.com
    Website: https://www.creditfinancesinstitut.com

    BeantwoordenVerwijderen