zaterdag 17 oktober 2015

Koffers pakken

Ik heb een go! En dat betekent dat ik koffers mag gaan pakken. 55 kilo heb ik geboekt in totaal.
Nu vraagt u zich misschien direct af wat voor luxepaard ik ben. Of ik misschien mijn hele kledingkast mee wil nemen.
Maar voor degenen die mij beter kennen zullen weten dat dat niet zo is. Ach ja...tuurlijk, ik ben er ook zo een die altijd teveel t-shirts in haar koffer stopt, maar dat is dit keer niet het geval.

Een hoofdlamp en teva's, ja die gaan er zeker in. Maar verder kan ik me gelukkig zeer beperken. Maar waar vul ik dan die koffers mee? Ik zal het u vertellen!!

Er is veel nodig om de vluchtelingen te helpen. Veel kunnen we op Lesbos aanschaffen, maar sommige dingen zijn ook handig om mee te nemen. Nooddekens, plaids, joggingsbroeken en sokken.
Ik ga de komende tijd druk aan de slag om deze in te zamelen. Wilt u doneren? Graag!
Mail mij als u iets in de aanbieding heeft, want ik stop het graag in mijn koffer!

Veiligheidsdekens: Deze kunt u halen bij bijv. de Beversport. Kosten 2,95 Euro. Deze worden gebruikt om mensen warm te laten worden bij aankomst.

Plaids: Vooral bij Ikea erg goedkoop in de aanschaf. Worden gebruikt om mensen warmte geven wanneer zij gaan slapen.

Joggingsbroeken: Klein en groot, Voor mannen en voor vrouwen. Veel mensen komen erg nat aan. een joggingsbroek is erg warm en qua pasvorm ligt het wat makkelijker dan een spijkerbroek. Daarnaast krijg je een joggingbroek makkelijk aan als je benen nog koud en klam zijn van het water.

Sokken: Ook hierbij geldt dat alle maten en soorten welkom zijn. En tja, moet ik iemand het belang van droge sokken uitleggen?

Ik zou superblij zijn met uw hulp. Ook financiƫle steun blijft natuurlijk fantastisch!!
Wilt u specifiek geld overmaken voor de aanschaf van bovengenoemde hulpgoederen, dan kunt u u geld overmaken naar mijn priverekening. Het geld van de diaconie ontvang ik namelijk vlak voor vertrek.
Mijn gegevens zijn
NL 58 INGB 0008070443
t.n.v. T. Aanen
o.v.v. aanschaf hulpgoederen




1 opmerking: