woensdag 4 november 2015

Opbrengst perlapunten

Begin November had ik beloofd, dan zou ik ze komen halen. Maar nu de reis dichterbij komt wordt wachten steeds lastiger. En dus ging ik de 30e oktober alvast op pad. Op allerlei verschillende woningen haalde ik potjes leeg, wat ontzettend tof hoe woningen meehielpen!!!
Thuis stuiterde kleuterjongentje rond. Rennen bleek niet te helpen om hem rustig te krijgen enn dus was een rustgevende activiteit de oplossing. 

Met een serieus gezicht keek hij mij aan toen ik hem uitlegde wat hij moest doen. Op elk vakje een stickertje. En dan op elk stickertje een bonnetje.
Met nog net niet het puntje van zijn tong niet uit zijn mond ging hij aan de slag. Fanatiek, dat moet ik hem nageven. Na twee kaarten was het genoeg...de rest moest ik zelf maar doen.
Het was de moeite allemaal waard. We knipten en plakten samen met alle verzamelaars dertig kaarten vol. Goed voor een opbrengst van 60 euro!

Bedankt iedereen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten